Foto: Lahhentagge

“Lõime iseseisva EstonicSoda brändi, millele moekustnik Anu Samarüütel
andis visuaalse näo,” tõdes joogi looja ja Lahhentagge tegevjuht Maarit
Pöör.

Meretagustest turgudest on Kuressaare jõulukuusest valminud toonikud müügis lisaks mandri-Eestile ka Tšehhis ja Soomes, ning Prantsus- ja Saksamaal.

“Loomulikult on see nimi mille peale mõned inimesed tõstavad küsivalt
kulme, aga välisturgudel joogist rääkides jõudsime arutelude tulemusel
kiiresti selleni, et selleks peaks olema estoonik, ehk siis Eesti toonik.

Kuigi klassikaliselt on toonikud loodud kangemate jookide pikendajateks,
siis meie toonikud sobivad ka limonaadina joomiseks, seetõttu lisasime
‘soda’ nime joogile,” rääkis Pöör.

EstonicSoda tootesarja lisanduvad uuel aastal lisaks Kuressaare
jõulukuusele ka mõned välisriikide kuused, ning Pärnu nulg. “Nulust sünnib päris uus jook meie tootevalikusse, sest kuigi ilmelt võivad puud paista sarnased, on nende maitsed väga erinevad,” ütles Pöör.

Artikli kirjutas portaal EheMaitse.