Foto: R-Kiosk

Samuti võttis ettevõte Euroopas esimeste seas kasutusele täiesti plastivabad ja komposteeritavad topsikaaned.

R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves selgitab, et keskkonnaaspektidele tähelepanu pööramine on väga oluline teema ning ka põhjus, miks R-Kiosk astub järjepidevalt samme keskkonnasõbralikkuse suunas.

„Ühekordsete nõude kasutamine mõjutab meid ümbritsevat keskkonda märkimisväärselt,“ selgitab Tiia Ilves. „Tegeleme pidevalt parimate lahenduste otsimisega, mis aitaksid kaasa puhta elukeskkonna säilitamisele ja oleksid tarbijale mõistliku hinnaga,“ jätkab ta.

R-Kiosk asendas kõigis oma väikepoodides senised kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Topside papi materjal on pärit säästvalt majandatud metsadest ja topsi sees olev laminaat on valmistatud samuti taimsest toormest, suhkruroost.

„Olgugi, et liigume ühekordsete nõude keskkonnajalajälje vähendamise suunas, pole nende keskkonnamõju siiski võrreldav korduvkasutatavate termostega. Seetõttu julgustame kliente pakendeid korduvkasutama – nii saame olla looduse suhtes veelgi sõbralikumad,“ märgib Ilves.

Oluline uuendus puudutab ka soojadele jookidele peale pandavaid kaasi. „Võtsime Euroopas esimeste seas kasutusele topsikaaned, mis on täiesti plastikuvabad ja ka komposteeruvad,“ selgitab Ilves.

Tema sõnul aitab keskkonda hoida paljuski ka see, kuidas me olmejäätmeid sorteerime. „On oluline, et peale kohvijoogi nautimist, jõuaks maksimaalselt topse ka spetsiaalsetesse pakendiprügikastidesse, nii aitame saata topsid tagasi ringlusesse,“ ütleb Ilves.

AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas. Kontsernis töötab kokku üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 350. R-Kioski eesmärk on pakkuda maitsvat ja täisväärtuslikku tänavatoitu, et kiire elutempoga inimesed saaksid olla tegusad ning toimekad.