Ajal mil Tallinna suveniiripoed kiratsevad, aitavad kuningas, majakavaht ning “iistvidäjä-takasttsuskja” Eestimaa veerekeste käsitöölistel e-kaubanduse abiga uusi ostjaid leida.

Kuidas saada Eestimaa veertel hakkama veebipoodi pidades? Setod, kihnlased ja võrokesed teavad vastust, edendades kogukondlikku kaubandust ning kohalikku käsitööd.

Kui hästi välja reklaamida, saab müüa kõike, küll mootorrattakujulisi seepe, üraskitest puretud puitu ning isegi kasutamata kaseviha lehte, selgub ringkäigus veebipoodides, millest osade edendajad mõtlevad juba ka rahvusvahelisele turule. Ligi 160 000 külastajat poes, mis tegi oma uksed valla alles läinud detsembris – seda polegi vähe ning innustab uutele kõrgustele.

Avalehele
0 Kommentaari
Loe veel: