Papiniidu perrooni ehitamine

Papiniidu peatuskoha rajaja Edelaraudtee Infrastruktuuri AS juhatuse esimehe Rain Kaarjase sõnul on seni uue platvormi ehitustööd kulgenud plaanipäraselt, vahendab Pärnu Linnavalitsus avalike suhete nõunik-teenistuse juhataja Kirsi Altjõe. „Rõõm on tõdeda, et 1. jaanuari varahommikul on platvorm kindlasti valmis,“ lubas Kaarjas.

Pärnu linnavalitsuse sõnul kaob sellega käigust vana Raeküla peatuskoht. Peatuskoha muutusega palub linnavalitsus liiklejail kasutada alates 1. jaanuarist rongi peale pääsemiseks järgmist teed : Papiniidu tänaval asuvast Pae bussipeatusest tuleks minna mööda Liivi tee äärset jalgteed K-Rauta ehituskaupluse taga asuva tunnelini, mille kaudu jõuab raudteeplatvormile. Esialgu on autode juurdepääs Papiniidu silla juurde takistatud. Transpordi juurdepääs mööda Jõekääru tänavat raudteejaama perroonini tagatakse Altjõe kinnitusel hiljemalt tuleva aasta 1. juuniks. Sinna tuleb ka uus bussipeatus. Seoses uue bussipeatusega muutub juunikuust linna bussiliiklus nõnda, et oleks tagatud hõlbus ligipääs jaamale.

Elroni müügi- ja arendusjuhi Norbert Kaareste sõnul tervitab ettevõte uue peatuskoha asupaika. „Loodame, et sel suvel valmib ka peatuskoha juures autoparkla ning siis on Pärnu uus algus reisirongiliikluse mõttes leidnud oma järje ka hea peatuskoha näol,“ arvas Kaareste. Tema sõnul antakse hea eeldus rongikasutajate arvu kasvule juba 1. jaanuaril, kuna siis lüheneb Pärnu-Tallinn rongi sõiduaeg 2 tunnile ja 15 minutile ning rongidesse tuleb I klassi ala, milles on tagatud veelgi paremad tingimused arvutiga tööks ning mugavaks sõiduks.

Papiniidu peatuskoha rajab Edelaraudtee Infrastruktuuri AS. Uus platvorm on alates 1. jaanuarist valmis vastu võtma kuni 4 vaguniga rongikoosseise.

AS Eesti Liinirongid on riigile kuuluv ettevõte, kes asub pakkuma üleriigilist reisijateveoteenust uute Stadler FLIRT elektri- ja diiselrongidega, tehes seda Elron kaubamärgi alt.

Samal teemal: