Kolmsada noort filmisid Eesti artisti laulule loetud tundidega muusikavideo
Muusikavideo stsenaarium sündis noorte ja režissööri ajurünnaku tulemusena loole, mis kogus avalikul hääletusel enim hääli. Aktsioonis osalenutele anti ülesandeks välja mõelda muusikavideo stsenaarium, mis arvestaks ajalimiidi (üks öö), kaasatavate inimeste arvu (300), kasutatava tehnika (Phantom FLEX kaamera) ning ruumilisi (üks ruum) piiranguid. Stsenaariumi alusel filmiti nelja tunni jooksul massistseenide ja spetsefektidega video. Muusikavideo esilinastus toimus juba ENTRUM ÖÖsessiooni järgmisel hommikul kell 9.
Muusikavideo projekti eesmärk on õpetada noortele loomemajanduse valdkonna toimimise eripärasid ja loogikat kasutades selleks praktilisi meetodeid. Entrumi tegevjuhi Darja Saare sõnul peab noortes ettevõtliku mõtteviisi arendamine käima konkreetse majandusvaldkonna praktilise tundmaõppimise kaudu. ”See on parim viis noori motiveerida võimalikult varakult ise kindla eesmärgi nimel ideed teoks tegema ning ise oma elu juhtima – elu, kus noorel on võime märgata enda ümber eneseteostusvõimalusi, osata arukalt organiseerida oma ideede realiseerimiseks vajalikke tegevusi ja olemasolevaid ressursse,” sõnas Saar.
Aktsioonis osalenud 15-aastase Epp Sillukse sõnul oli muusikavideo filmimine üks parimaid kogemusi tema elus. ”Ma leian, et teooriat võiks tihemini päris elus praktiseerida. Reaalse muusikavideo valmimisse panustamine ning sellise supertulemuse nägemine andis tohutusuure elamuse, mis äratas taas minus vahepeal ehk veidi raugenud energia ja loomingulisuse,” ütles Sillukse.
Muusikavideo filmimise aktsioon toimus osana rahvusvahelisest CENTRES (Creative Entrepreneurship in Schools) projektist, milles ENTRUM osaleb.