Väät lisas, et kaubanduses on konkurents väga tihe ja tarbija arvestab aina enam peale hinna ka kauba kiire kättetoimetamise, sujuva tagastuse võimaluste ning mugava ostukogemusega. „Siin ongi meie e-poodidel rahvusvaheliste tegijate kõrval oma trumbid ja tugevused, mis puudutab näiteks kiiret komplekteerimist ning tarnet, eestikeelset vahetut ja operatiivset kliendisuhtlust ning kaupa, mida juba samal päeval postitada.“

Eelmisel aastal oli Eestis e-ostlemise käive 3,54 miljardit eurot, mis tähendab aastaga 34% suurust kasvu. Seejuures viisid eestlased välismaistesse e-poodidesse 1,37 miljardit eurot, 2,17 miljardi euro eest osteti aga siinsetest e-poodidest. Eestlased tellisid möödunud aastal pakiautomaatidesse kokku ligi 12,4 miljonit pakki, mis on samuti 2,3% rohkem kui aasta varem.

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. Kampaania eesmärk on tutvustada Eesti e-poodide kasutajasõbralikke ja turvalisi lahendusi.

Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab ausa, turvalise ja mugava ostlemise. Eesti e-poodide ühiskampaania E-smaspäev toimub nüüd neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.

Vaata lisaks: www.e-smaspaev.ee

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena