Tundub liiga keeruline ja aeganõudev? Tegelikult on e-apteegist ravimite tellimine väga lihtsaks tehtud. Täpsema tellimisprotsessi käigu määrab see, kas tellida soovitakse käsimüügiravimeid, toidulisandeid või ravimeid retsepti alusel. Alusta sellest, mida tellida soovid.

Käsimüügiravimeid tellides tuleb kõigepealt välja valida tooted ja täita nõutud väljad, nagu vanus ja näidustus. Kui ei ole kindel, millist toodet täpsemalt vaja on, saad suhelda vestlusaknas apteekriga, kes kuulab, nõustab ja seejärel pakub sobivaid ravimeid. Käsimüügiravimitest veelgi lihtsam on toidulisandite tellimine. Vali vaid soovitud toidulisand ja lisa see ostukorvi.

Retsepti alusel väljastatavaid ravimeid saab osta vaid retseptikeskkonnas. Retseptikeskkonda sisenemiseks tuleb kasutada ühte neljast kasutusel olevast autentimismeetodist – ID-kaart, Mobiil-ID, Smart-ID või pangalink. Sisselogimise järel saad endale välja kirjutatud ravimeid vaadata ja osta. Võimalik on tellida nii ükshaaval kui ka kõik korduvretseptiga välja kirjutatud ravimid korraga. Ka tellimuse lõplik vormistamine on imelihtne: täidad oma kontaktandmetega vormi, seejärel saad valida tarneviisi. Hetkel on valikus kümme erinevat tarneviisi, sh pakiautomaadid, postkontorid, kullerteenus või kättesaamine valitud Apotheka apteegist, millest viimane on alati tasuta!

E-apteegist saab osta ravimeid retsepti alusel ka lähedastele

Mõnikord vajavad ka meie lähedased ravimite tellimisel abi. Õnneks on nüüd teisele isikule retseptiravimite ostmine (ja kulleriga või pakiautomaati saatmine) väga mugavaks tehtud, vaja on vaid kehtivat digitaalset volitust, mille saab teha ja allkirjastada Patsiendiportaalis. Selleks tuleb turvaliselt siseneda keskkonda Digilugu, portaali avalehel klikkida nupul „Uue esindaja volitamine“ ja sisestada isiku või isikute andmed, kellele soovitakse retseptiravimite ostmiseks volitust määrata.

Haigus ei hüüa tulles ehk kiire kättetoimetamine

Sageli tabab haigestumine meid kõige ootamatumal ja ebamugavamal ajal. Kui lisaks endale on ka lähedased haigestunud või parajasti hõivatud, ei ole kiireks sümptomite leevendamiseks e-apteegist paremat lahendust. Apotheka e-apteek võttis kohe alguses eesmärgiks pakkuda apteegiteenust võimalikult mugavalt ja kiirelt. See tähendab võimalust pidada nõu apteekriga ja tellida mugavalt ravimeid asukohast olenemata. Sealjuures on diskreetsus tagatud ka kõige isiklikumates küsimustes.

Üheks e-apteegi printsiibiks ja teenuse pakkumise aluseks on selle kättesaadavus ja võrdsus ligipääsetavusele. Nii saabki sama tasu eest endale ravimid kulleriga koju tellida üle Eesti, olenemata asukohast.

Kullerid jõuavad nõustatud ja komplekteeritud tellimustega iga inimeseni ja asukoha tõttu ei jää keegi vajaliku ravita. Tavalised kullerid toimetavad tellimuse üle Eesti kätte 1–2 päevaga, kuid sama oluline on kiirteenuse võimalus linnapiirkonnas. Ootamatu haigestumise korral saab Apotheka e-apteegist apteekritelt nõu küsida ja retseptiravimeid tellida kuni kella 23-ni õhtul, samas kui teisi ravimeid ning vajalikke apteegikaupasid saab tellida ööpäev läbi. Vormistades sel juhul tellimuse kiirtellimusena, jõuavad ravimid kliendini küll mitte öösel, aga kindlasti varahommikul. Päeval vormistatud tellimus jõuab kiirkulleriga Tallinna piires kohale juba kuni 4 tunni jooksul, Harjumaal ja Tartus aga järgmiseks päevaks.

Mõnikord võib juhtuda, et haigus tabab siis, kui rahaga on kitsas käes. Ravimite võrdne kättesaadavus erineva sissetulekuga inimestele on väga oluline, seega pakub Apotheka e-apteek tasumist võrdsete osamaksete kaupa või järelmaksuga.

Milliseid võimalusi e-apteek veel pakub?

E-apteek ei ole puhtalt ravimite ostmise keskkond. Apotheka e-keskkonnas saab küsida apteekrilt vestlusaknas nõu kõikides oma tervist või ravimeid puudutavates küsimustes. Lisaks saab broneerida aega teenustele – vaktsineerimistele või tervisemõõtmistele, näiteks verelipiidide mõõtmisele või jalatalla diagnostikasse. Samuti saab tutvuda arvukate tervisealaste artiklitega.

Lisaks eraklientidele kasutavad e-apteeki ka äriettevõtted, kes soovivad kiirelt ja mugavalt täiendada oma töökoha esma-abivahendite varu või tellida näiteks ettevõtte töötajatele oluliseks tähtpäevaks kingitusi tervisetoodete näol. Olulisel kohal on ka kliendid, kes pakuvad ise õendus- või hoolekandeteenust ning soovivad soetada vajaliku ravimivaru mugavalt ja kompaktselt ühest kohast.

Paralleelselt e-apteegi teenuse arendamisega on Apotheka olnud teerajajaks ka ravimite personaalse pakendamise teenuse arendamisel Eestis. Tegemist on teenusega, kus arsti määratud pidevaks tarvitamiseks mõeldud ravimid pakendatakse manustamisaegade kaupa ühekordsetesse pakenditesse, millele on märgitud kuupäev ja manustamisaeg. Selle tulemusel moodustub kindlaks perioodiks pakendatud ravimitega ravimlint ning ravimi tarvitajal tuleb meeles hoida vaid seda, et ta võtaks järgmises manustamispakendis olevad ravimid pakendile märgitud ajal ja viisil. Teenust saavad kasutada nii hooldekodud kui ka erakliendid.

Apotheka usub, et suudab e-lahendustega muuta inimeste elu paremaks ja on juba kümme aastat olnud oma valdkonnas tubliks teenäitajaks.

KAS TEADSID, ET:

  • Apotheka e-apteekrid kuulavad sinu mured ära ja annavad nõu iga päev, E–R 8–23, L–P 10–20;

  • kiiret nõustamist reaalajas pakutakse nii telefoni teel kui ka vestlusaknas;

  • e-apteegist saad tellida kõiki* ravimeid (sh ravimid retsepti alusel) endale või lähedasele;

  • e-apteek pakub kiiret tarnet! Saad valida 4-tunnise kiir-
    kulleri Tallinnas ja kiire 1–2 päevase tarne üle Eesti;

  • ärikliendina saad vormistada tellimuse ettevõtte nimele ja maksta arve alusel 21-päevase maksetähtajaga. Riigiettevõtted saavad maksta ka e-arvega!

* v.a narkootilised ja psühhotroopsed ravimid

Jaga
Kommentaarid