Kui algul tehti näitust peamiselt vanema agraarajaloo tutvustamise mõttega, siis nüüd on rõhk nihkunud nõukogudeaegsele tehnikale laiemalt: peale vanade traktorite ja mootorite toodi läinud laupäeval välja ka tolleaegsed sõiduautod, mootorrattad ja võrrid. Nn vene tehnikat on lihtsam hankida ja ka kordategemine on tunduvalt taskukohasem kui eestiaegsete puhul.

Pajusis oli eksponaate üle poolesaja, külastajaid 1000–1500 ning masinapäevale järgnesid üleriigilised lõõtspillipäevad. Paal jäi näitusega rahule, sest väljas oli mitmeid haruldasi eksemplare ja mõne vana Jawa ümber jätkus huvilistel juttu ka mitmeks tunniks.

USAs valmistatud kolmehobujõuline maamootor, üks Pajusi masinapäeva pilkupüüdvamaid eksponaate.
Rootsis Skandia tehases 1908/1909 toodetud 13 hj kuumpeamootor on üsna haruldane nii suur töötav kuumpea. Silindripead kuumutab masina taastaja Mait Maasik.
Nõukogude Venemaal 1944–1954 toodetud traktor Universal 2. See masin oli omal ajal Põltsamaa MTJis kasutuses.
Vanema põlvkonna tsiklimeeste üks ihaldatumaid mootorrattaid Jawa, mille juures mehed noorusaastaid meenutavad.
Nõukogude ajast pärit elektriline muruniiduk Eesti Põllumajandusmuuseumi kogust.
Omaette väljapaneku oleks saanud teha nõukogudeaegsetest sõiduautodest. Nende kogumine ja kordategemine võtab tuure, ka Pajusi näitusel kippusid just sedalaadi sõidukid domineerima.
Originaalsena säilinud IŽ Jupiter aastast 1961.
1978. aastal valminud MAZ kuulus Viljandi 8. autobaasi masinaparki. Taastasid Olev, Janek ja Kaspar Kink.
Pärnumaa Lõõtspillihaigete Seltsi üks eestvedajaid Mihkel Tuulik oma musta Volgaga.

Unikaalne nähtus maailma autonduse ajaloos: VW Beetle ehk põrnikas 1974. aastast. Taastatud 2000–2005, omanik Leo Tõnson.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena