Varvastega kirjutav ja maaliv ITimees Mella on loonud vahva jõulumängu.

MÄNGI

Jõulubingo leiad siit.

Mis on Jõulubingo?

Jõulubingo ei ole tavaline bingomäng. Numbrite asemel on selles mängus teemakohased küsimused ja vastused jõulude kohta! Alates soojadest traditsioonidest üle maailma kuni ikooniliste jõulufilmide ja -lauludeni – mäng paneb mängijad õigeid vastuseid leidma, vältides samal ajal valesid.

Iga tase pakub unikaalseid küsimusi, mis hoiavad mängu põneva ja värskena. Lisaks tagab ruutude juhuslik segamine, et ükski voor ei ole täpselt samasugune.

Olulisemad omadused

Interaktiivne mängimine: Puuduta või klõpsa ruutudel, et leida õiged vastused. Õige (või vale) vastuse leidmine lisab põnevust!

Mitmekeelne tugi: Saadaval eesti, inglise ja vene keeles, et jõuda laiema publikuni.

Dünaamilised tasemed: Üheksa taset kasvava raskusastmega – lõbu ja avastamist jagub kuhjaga.

Punktisüsteem: Punktid kogunevad vastavalt tasemele ja õigetele vastustele, motiveerides mängijaid parima tulemuse nimel pingutama.

Pühadeteemalised visuaalid: Kaunid jõulupildid ja animatsioonid loovad ideaalse meeleolu.

Mobiilisõbralik disain: Optimeeritud nii lauaarvutite kui ka mobiilseadmete jaoks, et saaksid mängida kõikjal.

Progressiivne veebirakendus (PWA): Lisa mäng oma avaekraanile ja mängi ka ilma internetita!

Kuidas mängida?

Valmistu: Ava mäng oma seadmes ja vali eelistatud keel.

Uuri ruute: Iga tase kuvab ruudustiku, kus on õiged ja valed vastused.

Pane teadmised proovile: Puuduta ruute, mis sinu arvates on õiged. Aga ole ettevaatlik – vale vastuse korral segatakse ruudustik uuesti!

Läbi tasemed: Leia kõik õiged vastused, et edasi liikuda. Iga tase muutub keerulisemaks, kuid punktid ja auhind kasvavad.

Jälgi oma punkte: Vaata, mitu punkti suudad koguda enne kõigi tasemete lõpetamist.

Mängu loomine

Alustuseks, kui kõik ausalt ära rääkida, siis mu kolleeg tuli imelisele ideele – luua bingolaadne mäng nutiseadmetele. Seda mängu oli plaanis kasutada nii ettevõtte üritustel kui ka mujal. Nii et kui idee oli idanema pandud, võtsin progemise ette.

Esialgu ei olnud mäng üldse jõuluteemaline. Kuid peagi meenusid mulle jõulud ja hakkasin vaikselt enda tarbeks mängu täiendama ning kohandama. Selle ülesande juures osutus hindamatuks abiliseks kurikuulus ChatGPT. Ei, mäng ei saanud valmis kolme minutiga, nagu mõned arvavad tehisintellekti oskuste kohta. Kuid see oli suureks abiks mõnedest programmeerimise keerukustest jagu saamisel, aidates luua algoritme, et mäng toimiks täpselt nii, nagu mõeldud. Lisaks oli tehisintellekt asendamatuks abimeheks ka tõlkimisel. Loomulikult kaasneb selliste abivahendite kasutamisega vajadus põhjalikuks kontrolliks, nii tõlke kui ka koodi osas.

Tänu nendele pingutustele sai mäng oma lõpliku kuju ning on nüüd kõikidele huvilistele kättesaadav, et pakkuda mängurõõmu ja meelelahutust.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena