Bussijuht Kaarel: "Ega ma arva, et ma nüüd päris töötuks jään. ATKO peab ju sellele uuele võidetud suunale juhid leidma, bussid sõitma panema. Üleöö bussijuhte Eestisse juurde ei teki. Eks siis võetakse tööle Mulgi Reisidest vabanevad juhid."

"ATKOs või nende tütarfirmas Harjumaa Liinides, mis Lääne-Harjumaal reise nüüd tegema hakkab, on palgad hoopis madalamad. Meie saame kätte praegu normtundide eest 700 eurot ehk enam-vähem Eesti keskmist palka, ATKOs makstakse bussijuhtidele kätte 500 eurot, veerandi võrra vähem kui meil. Meestel on aga pere, kohustused..."

Konkurss on konkurss ja Eesti riigis võidab konkursi raudse reeglina odavama pakkumise tegija. Ja ainult odavama pakkumise tegija. Nagu ka seekord. ATKO pakkus veokilomeetri hinnaks 0,747 eurot, teised vedajad rohkem. Senine vedaja, Kaarli tööandja Mulgi Reisid 0,898 eurot veokilomeetrist.

Loe Harju Elust pikemat lugu odavast pakkumisest ja bussijuhtide murest. On ju tegu sama bussifirmaga, kel hiljuti probleem põleva bussi ning joobes juhiga.