Emotsionaalsed olid klasside etteasted, millega meenutati Eestimaa erinevaid ajalooetappe. Suure ettevalmistuse olid teinud 5.b (juhendajad Tiia Lehismets ja Pille Möll), 6.b (Marika Paavo ja Kaire Ojavee),7. klass (Ave Kruusmaa), 10. ja 12.b klass. Pärandkultuuriaastale sobivalt pakkus esinemisnumbritele vaheldust Karl-Mart Trolla torupillilooga. Näidati kroonikakaadreid sõjaeelsest Eesti Vabariigist, mille järel peeti maha klassidevaheline mälumäng. Osa võttis ka 6liikmeline õpetajate võistkond, kes õpilaste rõõmuks siiski kõige kõrgemat kohta ei pälvinud.

Selle veerandi eelviimane koolinädal rikastas kooliperet oma missi ja misteriga, kelleks said Laura Sööt (8.a) ja Rene Levin (12.b). Lõppev nädal oli pühendatud meie kaunikõlalisele emakeelele. Esmaspäevases kooliraadio uudistesaates „Nädalakaja" kõlas Kadri Palmiste esituses Kristjan Jaak Petersoni ood „Kuu". Teisipäevane koolipäev algas täiesti tavatult: õppealajuhataja direktori ülesannetes Margot Keres luges kooliraadios ette oma koolipõlve lemmikteose Betti Alveri „Tulipunane vihmavari", mis on tal siiani peas. Seejärel jutustasid või lugesid kõik õpetajad klassides oma kirjanduslemmikuid. Õpilastele sellised etteasted meeldisid, sest õpetajad võtsid ülesannet väga tõsiselt.

Kolmapäev kuulus emakeelealasele mälumängule ning nädala kulminatsiooniks oli emakeelepäev, 14. märts. Siis olid kooliperega kohtumas sõnaseadjatest näitlejad Merilin Kirbits ja Ott Kartau, meie kooli vilistlased, televisioonist palju nähtud ning õpilaste poolt soojalt vastu võetud noored, kes tutvustasid kooliperele improteatri võimalusi.

Ka pedagoogipere on teeninud ära kiituse. Viimased kuud on kõik õpetajad olnud aktiivsed õppijad kujundava hindamise alal, koolitajateks/ juhendajateks 5 kolleegi, kes paar aastat tagasi läbisid vastava vabariikliku koolitusprogrammi. Kuna kujundava hindamise rakendamine on meie kooli üks käesoleva õppeaasta eesmärkidest, oli vajadus kõikidel ennast sellega kurssi viia. Väikestes gruppides sujus teadmiste omandamine suurepäraselt.

Õppeaasta viimasele veerandile läheme vastu ulja sammuga, sest seljataha on jäänud edukad aineolümpiaadid, mille üle on taas põhjust uhkust tunda. Tulemas on veel mitmeid olulisi konkursse ja ettevõtmisi, milleks lapsed saavad vaheajal jõudu saavad koguda.