Ka Saksa meedial on olnud märkimisväärne huvi Eesti vastu. „Üldiselt on Eesti suurusel riigil raske ületada Saksamaa suurte meediaväljaannete huvikünnist, aga praegu on see õnnestunud. Näiteks on meie tegemisi ja toidumaailma kajastanud kõik suuremad üleriigilised telekanalid – ARD, ZDF, RBB, RTL, SAT 1. Lisaks veel palju teisi väljaandeid,“ ütles Šank.

Messil stendi korraldava Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhataja Roomet Sõrmus ütles, et ka messikülastajate huvi on Eesti vastu varasemast kordades suurem. „Eriti suureks hitiks on meie toitude seast osutunud karuliha, mis on Saksamaa oludes täiesti eksootiline ja pidime seda Eestist kiiresti juurde tellima. Tavapäraselt armastatud on ka põdralihast tooted,“ ütles Sõrmus.

Eesti tänavusel stendil asuvad keskaegne restoran, Eesti toidupood, show-köök, turismiala, kohvikud ja lasteala. Restoranis pakub spetsiaalselt messi jaoks kavandatud menüüd Olde Hansa eesotsas oma peakokk Emmanuel Willega.

Eesti poes degusteeritakse ja müüakse messikülastajatele Eesti toidutooteid: kalatooteid, rukkileiba, õlut, likööri ja muid alkohoolseid jooke, juustu, kohukesi, võid, jäätist, ulukiliha, lihatooteid, mett, maiustusi, mahetooteid ja mahlatooteid.

Eesti on oma stendiga Grüne Wochel osalenud 1994. aastast ja tänavu on Eesti messi partnermaaks esimesena Balti ja Skandinaavia riikidest.

Messi Internationale Grüne Woche korraldatakse alates 1926. aastast, tänavu on osalemas 70 riiki. Ligi 124 000 m2 laiuvat messi külastab kümne päeva jooksul ligi 500 000 inimest, sh kuni 5000 ajakirjanikku. Messile oodatakse tänavu ka ligi 70 riigi põllumajandusministreid ning põllumajanduse ja toidutööstuse võtmeisikuid.

Tänavu hoolitseb Eesti stendi kujunduse ja korralduse eest Põllumajandusministeeriumi tellimusel Eesti Põllumajandus- ja Kaubanduskoda.

Grüne Woche 2014 kestab kuni 26. jaanuarini.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena