Maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu sõnul on firmal on esindajad Eestis. Töökoosolekudki peetakse siin. “Samuti peavad võtmeisikud lepingu järgi osalema maanteeametis toimuvatel koosolekutel. N-ö kontoritöö koha valib töövõtja, kuid välitööd toimuvad loomulikult objektil,” seletab Kasesalu. See tähendab, et kogu trassi ulatuses tehakse mõõdistustööd ja geoloogilised uuringud. Lisaks sellele on ette nähtud vähemalt üks avalikustamine Kernu vallavalitsuses.

Kui projekt valmis, läheb ehituseks. Esimese osa rajamine algab praeguste plaanide järgi tuleval aastal. Esimene, 9-kilomeetrine lõik algab Ääsmäe ristmikust (Tallinna-Pärnu maantee 28. kilomeeter) ja ulatub 37. kilomeetrini. "Siit jääb Kohila-Hageri ristmikuni veel umbes 1,5 kilomeetrit. Praegune trass omandab täiesti uue ilme," ütleb Kasesalu.

Kavandamisel on mitme möödasõidualaga ehk suures osas kolmerealine maantee. Kusjuures lisasõidurada eraldatakse vastassuunast põrkepiirdega. Selle algus ja lõpp on tähistatud eraldi markeeringute ja liiklusmärkidega. Eestis pole varem midagi sellist ehitatud ning seega on Ääsmäe-Kernu lõik meie esimene 2+1-rajaline tee.

Loe pikemalt Harju Elust.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena