„Isiklikult arvan,et sellele lõigule ei ole küll eriti mõtet seda lahendust teha. Tee suht sirge, nähtavus hea, liiklussagedus ei sega möödasõitu teha. Pigem oleks võinud selle variandi ehitada kuhugi Tallinn-Tartu maanteele kurvilisse lõiku."

„Huvitav, et nii tiheda liiklusega maanteele kolmeraudne? Soomes ja
Rootsis on "nelose" peal liiklus tunduvalt harvem seal, kus on kolmesed.
Väidan samuti, et meie tingimustes saab see olema ohtlik koht
katseteks. Need möödasõitude pursked on ikka Rootsis ja Soomes päris
räiged. Vale on arvata, et seal pole mägine ega kurviline. Seal on ikka
tõsised tõusud ja langused. See osa on ehk lahendatav, aga nemad seal on
oma tavaliikluses ikka korralikumad kui meie. Aga möödasõiduradadel
käib mõnikord ikka tõsine vormelisõit."

Leidus ka lugejaid, kes olid sellise variandiga rahul: „Lõpuks ometi! Leedus, Poolas, Soomes ja Rootsis on 3-realistel ilma keskmise piirdeta teedel sõit lausa nauding. Hommikul on liiklus ühes suunas tihedam, õhtul teises. Reedel ühes suunas, pühapäeval teises. Tõsi, selline süsteem vajab mõistlikke liiklejaid, kes suudavad ka teistega arvestada ja ilmselt kulub harjumiseks veidi aega."

Harju Elu kirjutas möödunud nädalal, et Ääsmäe-Kernu lõigul on kavandamisel mitme
möödasõidualaga ehk suures osas kolmerealine maantee. Kusjuures
lisasõidurada eraldatakse vastassuunast põrkepiirdega. Selle algus ja
lõpp on tähistatud eraldi markeeringute ja liiklusmärkidega. Eestis pole
varem midagi sellist ehitatud ning seega on Ääsmäe-Kernu lõik meie
esimene 2+1-rajaline tee.