Kuuesilindrilise, Soomes valmistatud Agco Sisu Poweri mootoriga varustatud mudelid tagavad vajaliku võimsuse ja madalad kasutuskulud. Mootor on varustatud Selective Catalytic Reductioni (SCR) tehnoloogiaga, mis vähendab heitgaaside kahjulikke komponente ja kahandab kütusekulu võrreldes EGR-tehnoloogiaga.

SCR-tehnoloogiaga mootoritel on retsikulatsiooni (EGR) süsteemiga mootoritega võrreldes väiksem soojuse tootmine. SCR ei vaja mootorist tulevate heitgaaside jahutamist, sest need suunatakse uuesti mootori silindrisse, põlemisprotsess on puhtam, kahjulike gaaside teke väiksem.

Massey Ferguson tõi SCR-tehnoloogia esimest korda traktoritööstusesse 2008. aastal. MF-traktorite mootorite SCR-tehnoloogia AdBlue kulu on sõltuvalt koormusest vahemikus 2–5%. SCR-tehnoloogia on hooldevaba ja töötab diskreetselt ning vajab tankimist umbes kord kord kahe diislikütuse paagitäie kohta.

Igal MF-traktoril on elektriline blokisoojendus, mis soojendab jahutussärgi traktoristi tööletuleku ajaks üles. Sõltuvalt ilmastikutingimustest alustatakse heitgaaside töötlemist AdBlue vedelikuga nii AdBlue paagis kui korstnas. Heitgaaside väljalaskekorstnas on temperatuuriandur, ja enne kui korstna temperatuur ei ületa 200 kraadi, manustamist ei toimu.

Andur on ka AdBlue paagis, mis ütleb juhtarvutile, kas vedelik on õige temperatuuriga või mitte (AdBlue vedelik muutub sültjaks –8 kraadi juures, mil seda ei saa lisada). AdBlue paagis on jahutussärgiga ühendatud küttekeha ja elektrilised küttekehad AdBlue torustikul mitmes kohas, mis hakkavad AdBlued traktori käivitamisel soojendama. Kui traktor seisata, imeb pump kogu AdBlue süsteemi tühjaks nii, et pole torustiku ummistumise ohtu.

Astmevaba transmissioon Dyna-VT on näide täppistehnoloogia välja töötanud inseneriteadusest ja garanteerib traktori tootlikkuse, juhi mugavuse ning masina optimaalse kütusekulu. Astmevabal käigukastiga traktoril on veel nn koormusvalvur ja kaks püsikiirusehoidjat.

Uus disain ja panoraamvaatega kabiin tagavad juhile varasemate mudelitega võrreldes parema nähtavuse. MFi kabiinidel on kolm varustusastet. Lihtne kabiin on standardvarustuses kõigil MF7600 seeria traktoritel. Seda eelistavad need, kel tarvis lihtsat traktorit ja puhast jõudu. Efektiivne kabiinipakett, kus uus multifunktsionaalne istmekäetugi ja nii mehaanilised kui elektrilised hüdroväljavõtted. Eksklusiivne pakett, mis on universaalne, mitmekülgne ja täiuslik. Juhi käsutuses on multifunktsionaalne istmekäetugi koos Multipad-juhthoovaga, elektroonilised hüdroväljavõtted. Mõeldud kasutajale, kes otsib mugavust, palju funktsioone ja ergonoomiat.


Tehnilised andmed

Massey Ferguson 7624 Dyna-VT

- Müüja Eestis: AS Konekesko.

- Tootja: AGCO Corporation, Prantsusmaa.

- Mootor: 6silindriline AGCO SISU Power Stage 3b turbodiisel, töömaht 7400 cm3.

- Maksimaalne võimsus: 235 hj.

- Mootori nimipöörded: 1598 p/min.

- Pöördemoment: 1030 Nm.

- Kütuse erikulu: 192 g/kWh.

- Kütusepaagi maht/AdBlue: 430/40 l.

- Pöörderaadius: 5,09 m.

- Käigukast: CVT astmevaba Dyna-6.

- Kiirus: kuni 60 km/h.

- Hüdropumba tootlikkus: 58 l/min (200 bar).

- Täismass: 13 000 kg.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena