Seitsmel korral on ta kuulunud ka kuulsa Rovaniemi ralli žüriisse. Autospordiliidus rallielu korraldamisest on Toomas loobunud. Toomas alustas võidusõiduga 60-ndate keskel, olles siis üks nooremaid piloote. „Enne võistlusi tuli palju tööd teha legendiga. Üsna pea taipasin, et on minust paremaid sõitjaid ja ma saaksin meeskonnale kasulikum olla kaardilugejana," meenutab Toomas rollivahetust.

Nõnda ta istuski kaassõitja vastutusrikkale istmele. Rallimeeskond Heiki Ohu - Toomas Diener kuulus Eesti ja ka NSV Liidu ralli absoluutsesse tippu kümmekond aastat - aastatel 1976-1986 sõitsid nad koos 78 rallil. Alates 1977. aastast olid nad sisuliselt professionaalsed võidusõitjad, aasta hiljem rahvusvahelised suurmeistrid. Nende positsioon oli nii kõigutamatu, et N Liidu meistriks tulemine polnud oluline. Palju olulisemad saavutused olid maailmameistrivõistluste etappidel saadud oma klassi poodiumikohad. Koondisega käidi sõitmas Soomes, Rootsis, Kreekas, Inglismaal, Küprosel, rääkimata Poolast ja teistest sotsmaadest. 1981. aastal tunnistati nad Eesti parimaks võistkonnaks.

Toomas peab Heikit läbi aegade andekaimaks autovõidusõitjaks Eestis. Samas hindab ENSV teenelise treeneri tiitlit kandnud Toomas tänastki rallielu heaks: „Meil on praegu 3-4 väga head pilooti, kel on eeldusi tõusta maailma tippu. Häid kaardilugejaid silmapiiril nii palju pole."

Endine Rahumäe poiss Toomas võttis 1967. aastal Keilast naise ja tuli siia elama. Harju KEK-iga on Toomas seotud alates 1971. aastast, kui ta kutsuti juba tol ajal suure ettevõtte transpordimajandust korraldama. Toomase tegevuse kestel hangiti KEK-ile sadu sõidukeid, mis polnud tol ajal sugugi lihtne.