Võitja kuulutati välja 65. Hannoveri rahvusvahelisel moto-show’l, mis on suurim kaubikute ja tööstusmasinate näitus Euroopas. Iveco kaubamärgi president Pierre Lahutte avaldas auhinnatseremoonial tunnustuse üle siirast heameelt: „Uus Daily on omamiskulude, mugavuse, sõiduomaduste, jõudluse ja säästlikkuse poolest suur samm edasi. Soovime pühendada selle auhinna oma klientidele, kelle jaoks Daily on igapäevane töökindel ja usaldusväärne töövahend.”

Iveco Daily on 2014. aasta ainus uus kaubikumudel. Kolmanda põlvkonna Daily on oluliselt uuendatud – koguni 80% sõiduki osadest on võrreldes eelkäijaga täiustatud ja ümber kujundatud. Uuel Daily’l on oma klassi parima mahutavusega kaubaruum (pea 20 kuupmeetrit) ja hea kandevõime, tagades samal ajal eelkäijaga võrreldes tunduvalt väiksema kütusekulu – tänu tipptehnoloogiate kasutamisele on kütusekulu sõltuvalt konkreetsest versioonist keskmiselt 5,5 protsenti väiksem, kuid näiteks EcoPacki versioonidel ulatub kütusesääst linnasõitudel tervelt 14 protsendini.

Eestis on uus Daily saadaval olnud alates juulikuust. Iveco Eesti esindaja Iv Pluss AS-i tegevjuhi Mart Sule sõnul on huvi uue kaubiku vastu kõrge. "Juba enne uue Daily Eestisse jõudmist anti sisse eeltellimusi, alates juulist käiakse aktiivselt kohapeal Daily mudelitega tutvumas ning vormistatakse uusi tellimusi. Tänu Daily eriti mahukale kaubaruumile ning mitmekülgsusele on ka huviliste profiil lai, nende seas näiteks veoettevõtted, põllumehed, kalatöötlejad, HoReCa sektor jms. Loodame, et uus Daily haarab arvestatava turuosa Eesti tarbesõidukite turul," ütles Sule.