Mullu 265 000 eurose aastakäibe saavutanud ettevõte kasvatas viimase kahe aastaga oma tooteportfelli neljalt tootelt 55-le ning arengule on hoogu andnud mahetoodangu ekspordi alustamine Soome, Rootsi, Taani, Belgia ja Ühendkuningriigi turule. Ettevõtte kaudu saavad oma toodangut turustada mitmed Eesti väiketootjad.

Tootmismahu suurendamiseks käivad ettevalmistused oma tehase käivitamiseks 2017. aastal. Praegu valmivad Loodusväe tooted Viljandimaal Eesti Maaülikooli juures tegutsevas Polli Aiandusuuringute Keskuses.

Üks ettevõtte nõrgemaid kohti täna on toorainega varustamine. Samas ei kavatse Loodusvägi loobuda kohalikust mahetoorainest. “Üha rohkem tuleb meil sõlmida pikaajalisi kokkuleppeid Eesti mahetalunikega,” ütles Vegmann.

Suureks väljakutseks on hetkel ka klaastaara ja keskkonnasõbralike pakkelahenduste leidmine. “Eestis on valik piiratud ja välistarnijate minimaalsed kogused on ettevõtte selles arenguetapis veel tihtipeale liiga kõrged,” lisas ettevõtte tegevjuht.

Toodete ja tooraine päritolumaad on Loodusvägi otsustanud kindlalt rõhutada. Kõiki pakendeid ehib slogan „Made in Estonia – Land of organic beauty“. “Üks osa toidutootmise maailmast liigub anonüümsuse suunas, kus on teada vaid see, kas toit on toodetud Euroopa Liidus või sellest väljaspool,” rääkis Ahto Vegmann. “Loodusvägi soovib olla läbipaistev ning Eestit tervikuna kui väga puhta loodusega riiki välismaailmale tutvustada.”

Aasta piirkonna ettevõtte konkursil tunnustatakse ja tuuakse teistele eeskujuks majanduslikult edukaid, peamiselt siseturule suunatud väikeettevõtteid, mille käive või bilansimaht ulatub kuni kümne miljoni euroni ja mis on olulise piirkondliku mõjuga, kaasa arvatud Harjumaal või Tallinnas.

Konkursi peakorraldajaks on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena