Laos on palju tuttavaid tooteid ning Rannarootsi Lihatööstuse tegevjuht Indrek Puskar räägib, et nende hitt-tooteks on sardellid, mida müüakse mõnel kuul koguni 70 - 80 tonni. Teine rahva lemmik on sült. Indrek Puskar seletab, et toode on ilmselt seetõttu nii populaarne, et see valmistatakse n-ö vanal kodusel meetodil, kus päriselt keedetakse leem ning see valatakse lihale peale.

Loomulikult on osa tooteid populaarsed hooajati. Näiteks sel grillihooajal osteti palju Teryaki grillribisid. Ka jõuludeks on Rannarootsi välja tulnud mitmete uute toodetega nagu eelküpsetatud põrsa minikoot ja ilma kestata verivorst!

Rannarootsi Lihatööstuses pööratakse olulist rõhku ka tootearendusele. “75 protsenti tootearendusest läheb olemasolevate toodete paremaks ja huvitavamaks muutmiseks ning täiendamiseks” räägib Indrek Puskar!

Lõpetame tiiru ning saan aru, et külm on korralikult naha vahele pugenud. Kogu töö lihatööstuses käib +6 kraadi juures ja seda aastaringselt.