Talunikud panevad veebi ülesse oma pakutava kauba ja selle kogused. Igas kaubapunktis on kohalik võõrustaja ehk peremees või perenaine, kes levitab seda infot online-turul, teavitab tarbijaid, mis sel nädalal saadaval on, tegeleb iganädalaste turutegevuste korraldamisega ning kasvatab tarbijaskonda.

Midagi ei lähe raisku, sest kohale tuuakse vaid see kaup, mis on läbi veebi tellitud. Tarbijal ei ole kohustust osta iga nädal.

Kuigi tootja ja tarbija suhtlevad otse, siis 8,5% tulust läheb võrgustiku ülalpidamiseks. Et võõrustajal on oluline roll, siis toimuvad neile eraldi koolitused.

Food Assembly tegevustega alustati 2014. aasta suvel Londonis. Praeguseks on võrgustikul 40 kaubapunkti üle Inglismaa, veebilehte kasutavad 20 000 inimest.

Tegemist on üle-euroopalise võrgustikuga, millel on üle 700 kogunemiskoha Itaalias, Saksamaal, Prantsusmaal, Belgias, Suurbritannias ja Hollandis. Lisaks kaubakohtumistele toimuvad talukülastused, koolitused ja seminarid.

Allikas: Maainfo.ee

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid