Decora turundusdirektori Kelly Härmsoni sõnul on neilt tavapärasest rohkem hakatud tellima näiteks tapeete ning aiakaupu – aiatööriistu, väetisi, seemneid ja sibulaid. „Põhjuseks on kindlasti see, et ollakse rohkem kodus ning asutakse juba praegu kevadeks aeda ette valmistama,” usub Härmson.

Ka K-rauta turundusjuht Kristina Kovalkova sõnul ostetakse neilt tavapärase märtsikuise müügiga võrreldes rohkem just aianduse ja ettekasvatusega seotud tooteid ning kõike, mida on vaja väiksemaks koduremondiks või kevadiseks suurkoristuseks.

E-poest tellitakse rohkem


Pae sõnul on Bauhofi kauplustes võrreldes märtsi algusega külastajate arv märkimisväärselt langenud. „Samal ajal on ostumäärad tõusnud, nii et hea meel on näha, et inimesed mõtlevad enne kauplusesse tulekut oma ostud hoolikamalt läbi,” lisab ta.

E-poe tellimuste maht on Bauhofi turundusdirektori sõnul viimase paari nädalaga tõusnud ligi kahekordselt. „Tegeleme praegu ennekõike sellega, et neile, kes soovivad oma tooted kätte saada võimalikult turvaliselt, oleks see võimalus olemas nii läbi täiendavate kullerite kui ka kauplustes võimalikult väikse kontaktsusega.”

Ka Decora turundusdirektori Kelly Härmsoni sõnul ostlevad inimesed praegu kauplusesse tuleku asemel e-poes. „Hetkel on pooleks nii pakiautomaadi kui ka kullerteenuse kasutus – kuna meil on üsna palju suuremas mõõdus kaupa, siis kõik lihtsalt pakiautomaati ei mahugi,” selgitab Härmson. Ta lisab, et umbes 50 protsendile tellimustele tulevad kliendid hea meelega aga ise lattu järgi.

K-rauta turundusjuhi sõnul on neil kauplused küll avatud, kuid nad pakuvad nii era- kui äriklientidele võimalust kaup e-posti või telefoni teel ette tellida, misjärel kaup komplekteeritakse ja väljastatakse kas kontaktivabalt laost või saadetakse koju või ehitusobjektile.

Klientide ja töötajate tervise huvides kehtestab K-rauta alates tänasest oma kauplustes ranged ohutusmeetmed ning rakendab külastajate arvu piiramist eesmärgiga ennetada suuremat kogunemist kaupluses. Lisaks paigaldatakse kaitseklaasid kõikidesse kassadesse ja infokioskitesse ning nii töötajatale kui klientidele on käepärast kindad ja desinfitseerimisvahendid.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena