Kaubamärkide Maks&Moorits ja Wõro omaniku Atria Eesti tegevdirektori Olle Hormi hinnangul pole inimeste eelistused viimase 10–15 aastaga märkimisväärselt muutnud, kuid siiski on lihatooteid, mida enam pole mõtet toota.
“On kaks maitset, mida Eesti inimene ei salli ja mida ei tasu lihatootele mitte kunagi lisada – üks on karri ja teine on koriander,” teatab Horm.
Lainetena – inimesed tahavad, siis jälle ei taha – käib aga huvitaval kombel kõige harilikuma peki populaarsus. “Minu aastatepikkune kogemus toidutööstuses on näidanud kahjuks aga ka seda, et tarbija on hulga tervislikum ja keskkonnasäästlikum oma sõnades kui tegudes,” räägib Horm.
Horm selgitab Maalehele, kuidas on Eesti inimeste tarbimisharjumused viimase 10–15 aasta jooksul muutunud.