Kalev Chocolate Factory tegevjuhi Kaido Kaare sõnul on tegemist pikaajalise tootearendusplaani ühe etapi realiseerumisega, mille tulemust saab proovida juba praegu kauplustes müügil olevate toodete puhul. „Kõik tooted, mis Kalevi šokolaadivabrikust täna välja lähevad, on juba valmistatud uuest kõrgema kvaliteediga toormest. Pakenditel kasutame kuni pakendivarude lõppemiseni küll veel vana märgistust, kuid hiljemalt käesoleva aasta lõpust loodame ka pakenditega oma transrasvavaba koostist kommunikeerima hakata,“ ütles Kaare.

Tema sõnul kuulub Kalevi tootearendusplaani veel mitmeid samme. „Tarbijatelt kogutud tagasisidele toetudes oleme otsustanud suurendada kompvekkide kaalu. Endise vormi on juba tagasi saanud batoonikesed, järgmisena muutuvad suuremaks pralineekommid, muuhulgas tarbijate lemmikud Oravake, Teekonna jms. Soetasime selleks tootmisliinidele uued düüsid, mis võimaldavad toota suuremaid komme kui seni uues majas uute seadmetega võimalik on olnud,“ sõnas Kaare.

Toitumisteadlase Mai Maseri sõnul näitab hüdrogeenitud taimse rasva kommide koostisest väljajätmine, et Eesti toiduainetööstuse tase on jõudmas nt Taani või Austria kõrgete kvaliteedistandarditeni. „See, et meie ettevõtted oma tooteid pidevalt arendavad ja uusi kõrgema kvaliteediga tooraineid kasutusele võtavad, on ainult kiiduväärt,“ ütles Maser.

Kaido Kaare sõnul teeb ettevõte jõulisi samme lisaks tootearendusele ka ekspordi vallas, laiendades koostöös Orkla grupi ettevõtetega müüki eksportturgudel. „Tänu kuulumisele rahvusvahelisse kontserni on oluliselt laienenud meie ekspordivõimalused. Täna juba on suurenud meie toodete müügimahud Soome ja Venemaale,“ sõnas Kaare.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena