Lennusalga teisel kopteril on praegu võimalik lennata veel tund ja viiskümmend minutit. Tootja piiras sama tüüpi kopteriga Brasiilias juhtunud õnnetuse tõttu lennuaega ning juhendmaterjali kohaselt on sellistel kopteritel lubatud lennata veel viis lennutundi. Juhend puudutab üksnes neid koptereid, mille sabarootori labad on olnud kasutusel üle 600 tunni . Pressiesindaja toonitas, et laupäeval lennukorda saanud kopterit piirang ei puuduta.

Lennusalk on uute sabarootorilabade saamiseks esitanud päringu tootjatehasele Itaalias, kuid pressiesindaja sõnul ei ole sellele praeguse seisuga veel vastust saabunud.

Kolmas kopter on Belgias pikaajalises hoolduses, mille peavad läbima kõik seda tüüpi kopterid, millega on lennatud rohkem kui 1200 lennutundi. Kopter peaks Eestisse naasma septembri lõpus.

Ühel lennusalga AgustaWestland-139 kopterist ilmnes rike 8. juulil ja teisel 23. juulil. Ühel kahest kopterist oli katki saba stabilisaator ning teisel avastati sabarootori mehhanismis defekt.

Üks kopteritest sai lennukorda 3. augustil, kuid selle lennuaeg on piiratud.

Politsei ja piirivalveamet võttis kolmanda AgustaWestland-139 tüüpi helikopteri teenistusse tänavu veebruaris. Esimese sama tüüpi kopteri sai piirivalve kätte 2007. aasta septembris ja teise 2008. aasta lõpus.