UTZ Certified programmiga ei anta Lääne-Aafrika farmeritele lihtsalt raha juurde, vaid aidatakse kakaokasvatajatel oma äri edendada, end erialaselt täiendada. Farmerid saavad koolitusi, oskusteavet, et oma istandusi uuendada ja tegevusi laiendada, nende perede lastele võimaldatakse kooliharidust, ka on keelatud lapstööjõu kasutamine.

Kaido Kaare selgitas, et UTZ tähendab maiade keeles „hea“ ja see märk lisatakse esimesena Klassika-sarja šokolaadidele. 2016. aastaks on plaanitud minna üle sertifitseeritud kakaole kõigi šokolaaditoodete osas. 

Ka kinnitas AS Kalevi juhatuse esimees, et UTZ märgi lisamine ei tõsta šokolaadi hinda, kõik kulud kannab AS Kalev. Hind võib tõusta vaid siis, kui kerkivad kakaohinnad maailmaturul. UTZ Certified programmiga on liitunud paljud juhtivad toidutootjad, näiteks Mars, Paulig, MC Donalds, Kesko, Arla.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena