Harvia: Soome saunakerisest ülemaailmseks spaabrändiks – lugu traditsioonidest ja uuendustest
Üle seitsme aastakümne on Harvia tundnud sügavat huvi saunatraditsioonide vastu ning suutnud selle ajaga kasvada väikesest saunakeriste tootjast maailmakuulsaks sauna- ja spaabrändiks. Pika ajalooga ettevõtte edulugu sai alguse Soomest, kus saun on väga oluline osa kohalikust kultuurist. Praeguseks on Harvia jõudnud rohkem kui 80-sse riiki, tulles vastu maailma kasvavale soovile nautida heaoluelamusi ja lõõgastuda.
Väljakutse: luua maailma parim saunakeris
Ettevõtte Harvia rajas Tapani Harvia, kes sattus 1947. aastal õnnetusjuhtumisse ning otsis seejärel lohutust ja soojust saunast. Innustatuna saunade mitmekülgsetest eesmärkidest Soome kultuuris, kujutas ta ette saunakeriseid, mis aitaksid paremini lõõgastuda ja stressi leevendada ning suurendaksid üldist heaolu. Selle visiooniga pandi alus Harvia arengule: keriste tootmisest ulatusliku valiku saunade ja spaade lõõgastusseadmeteni.
Keristest spaa lõõgastusseadmeteni
Harvia on maailma juhtiv sauna- ja spaaseadmeid pakkuv ettevõte. Kui kunagi alustati tehnoloogiliselt arenenud saunakeriste tootjana, siis nüüdseks on ettevõtte mitmekesises tootevalikus erinevad saunad, spaa-alad ja nendega seotud tarvikud. Harvia on oma tooteid edukalt kohandanud kohalike kultuuride ja eelistustega ning jõudnud miljonite saunasõpradeni üle kogu maailma.
Aina suurem teadlikkus saunade tervendavatest külgedest
Sauna soojus ravib ja parandab ning inimesed on sellest üha teadlikud.
Viimastel aastatel on maailma heaolutrend suurendanud huvi saunade tervisele kasulike omaduste ja rahustavate kogemuste vastu. Saunade positiivne mõju tervisele on teaduslikult tõestatud ja nii otsivadki terviseteadlikud inimesed saunast võimalust lõõgastuda, puhastuda ning ennast hästi tunda. Globaalse keskklassi kasvamisega suureneb nõudlus saunade järele ka väljaspool Soomet, tugevdades veelgi Harvia positsiooni maailmas tuntud sauna- ja spaabrändina.
„Tänapäeva elu kiire tempo ja tehnoloogia arengu tõttu on inimesed üha hõivatumad oma töö, õpingute ning isiklike kohustustega. Kõige selle keskel võib ununeda, kui oluline on tegelikult võtta aega, teha paus ja ühendada end lahti digitaalsest maailmast. Digitaalne detoks on viimasel ajal aina populaarsemaks muutunud, kuna inimesed saavad aru tehnoloogia negatiivsetest mõjudest oma vaimsele tervisele ja üldisele heaolule. Saun töötab siin nagu imerohi. Inimesed on käinud sajandeid saunas, et tugevdada oma tervist, puhastada keha ja meelt,“ ütleb Ardo Ainsaar, Harvia esindaja Eestis.
Usaldusväärne nimi saunatööstuses – Harvia püsiv võlu
Harvia lugu sai alguse 1950. aastatel, kui tegutsemist alustas väike puiduküttega ahjude töökoda. Praeguseks on Harviast kujunenud maailmakuulus sauna- ja spaabränd, mille edu tõestab, et saunade võlu ei ole kuhugi kadunud, nagu ka ettevõtte pühendumine uuendustele ja kvaliteedile. Harvia juured on algusest peale olnud sügaval Soome saunatraditsioonides, samal ajal on nad aga suutnud laieneda ja kohaneda erinevate kultuuridega. Nii on Harviast saanud kogu maailma saunatööstuses usaldusväärne nimi.
Tänapäeval pööratakse üha rohkem tähelepanu isiklikule heaolule ja tervisele ning Harvia valmistab selle suundumusega kaasas käies saunade ja spaade lõõgastusseadmeid, mis vastaksid inimeste kasvavale vajadusele rahustava kogemuse järele. Harvia kvaliteetsed saunatooted on valmis pakkuma lõõgastust ja heaolutunnet veel paljudeks aastateks, aidates inimestel nautida saunas elu parimaid hetki.