Arvamusliidritele on liiga lihtsaks tehtud riigi turundustegevuse üle lahmimine, kirjutab Turundajate Liidu juhatuse liiga Joel Volkov.
Maalehe ajakirjanik Argo Ideon kirjutas hiljuti oma Facebooki-lehel: „Teade toidukaupluse „brändiuuendusest“ tekitab sarnaseid emotsioone nagu riigiasutuste samalaadsed kümneid tuhandeid maksvad ettevõtmised. Kõik see kaunidus tuleb ju müüdava hinnast ostjal kinni maksta. Mul pole vaja, et kaupluse sisekujunduses kasutatakse „terrazzo, keraamika, looduskivi ja puiduimitatsiooniga plaate“, vaid et toidu hind oleks odavam. Seinad võivad olla värvimata betoonist, minu pärast olgu kas või papist. No et elementaarsed nõuded oleksid töötajate tarvis täidetud. Me vajame Aldisid, mitte erikallite hinnasiltidega delikatesspoode.“