21.09.2023, 10:06
Puhkus on rikutud! Kas saan raha tagasi nõuda, kui majutuskoht ei vasta ootustele?
(10)Puhkus on rikutud, kui broneeritud majutuskoht ei vasta fotodele ja kirjeldustele. Näiteks ei tööta hotellitoas kliimasüsteem, interjöör on hooletusse jäetud, lubatud teenuseid (basseinibaar, lastedisko) ei ole. Või selgub „kõik hinnas“ hotellide puhul, et kõik siiski ei ole hinnas. Mis tingimustel ja kuidas raha tagasi nõuda, küsib Maalehe lugeja.
![Kõige lihtsam on enne majutuse broneerimist tutvuda teiste klientide arvustustega, näiteks veebilehel Tripadvisoris.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/18b98ea5-0869-49cd-9f37-b2ee4489ae7d.jpg?noup&w=1200&h=711)
Kõige lihtsam on enne majutuse broneerimist tutvuda teiste klientide arvustustega, näiteks veebilehel Tripadvisoris.
FOTO: | Shutterstock
Vastab Heldin Malmet, tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti valdkonnajuht.
Oled juba tellija?