22.01.2024, 07:06
SPETSIALIST VASTAB | Kui palju saab reisija hüvitist, kui lennuk hilineb või pagas on kadunud?
Euroopa Liidus on reisijate õigused kaitstud. Kui lennu väljumine hilineb üle kahe tunni, peab lennuettevõtja pakkuma ooteajale vastavas koguses süüa, juua ja tasuta sidepidamise, näiteks helistamise võimalust.
![Pagasiga tekkinud mured tuleks esitada kohe lennujaama pagasiletis ning koostada juhtunu kohta raport.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/c44b5fc0-c4b9-11eb-a699-fdd134728f04.jpg?noup&w=1200&h=711&ch=0.8438&cw=1&cx=0&cy=0&r=16:9&rotate=0&flip=0)
Pagasiga tekkinud mured tuleks esitada kohe lennujaama pagasiletis ning koostada juhtunu kohta raport.
FOTO: | Delfi Meedia
Kui hilinemine ületab viie tunni piiri, tuleb pakkuda valikut väljalennu ootamise või piletiraha tagastamise vahel ning jätkulennu korral pakkuda tagasilendu väljumislennujaama niipea kui võimalik.
Oled juba tellija?