SÕIDUKOGEMUS I Mõjusalt mugav Mazda CX-60
(2)Ühiskonna igast nurgast kostev ülistuslaul kokkuhoiule on selle auto puhul otsekui unustatud. Teie ees seisab suur, uhke, pisut isegi täidlasena tunduv isend. Ninaosa on pikk ja jõuline, samas sugugi mitte agressiivne. Pigem vaatab sulle vastu tarmukas ja enesekindel tormaja. „Ikooniline tiivajujuga iluvõre,“ täpsustavad müüjad. CX-60 tagaosa on aga kujundatud rahulikus ümaras stiilis ja peidab endas ka mitmest konkurendist kopsakama pakiruumi.
CX-60 salong on sätitud selgelt tagaossa, millega on saavutatud huvitav ja tänavatel nähtavast nö taustast eristuv proportsioon. Miski tuttavlikku otsekui kumaks kaugemast ajaloost, aga samas on kõik moodne ja noobel.
Pealekauba on salong on tõeliselt mõnus ja mugav. See, mis näib (kunst?) nahaga töödelduna, seda tõepoolest ka on. Ukse ülaserv, laegast kattev käetugi. Igatahes on eelkõige mõeldud mitte sellele kundele, kes autoraha kuidagimoodi kokku saab, vaid sellele, kes teenib nõnda palju, et võib ka valida.
Mazda pole muidugi mark, mis hinnad ulmeliseks kasvataks, aga päris keskmise palga eest uut autot siiski ei omanda. Hind algab 50 000 eurost, selle eest võite soetada PHEV Exclusive-line, Varustustasemed Homura ja Takumi on juba kallimad. Diiselmootoriga isendid on umbes samas hinnaklassis.
Ühiskonna igast nurgast kostev ülistuslaul kokkuhoiule on selle auto puhul otsekui unustatud. Teie ees seisab suur, uhke, pisut isegi täidlasena tunduv isend. Ninaosa on pikk ja jõuline, samas sugugi mitte agressiivne. Pigem vaatab sulle vastu tarmukas ja enesekindel tormaja. „Ikooniline tiivajujuga iluvõre,“ täpsustavad müüjad. CX-60 tagaosa on aga kujundatud rahulikus ümaras stiilis ja peidab endas ka mitmest konkurendist kopsakama pakiruumi.