Annika leidis internetist väga soodsa käekoti, aga jäi ilma nii asjast kui rahast. Kuidas võltspakkumisi ära tunda?
(3)Kõiksuguseid tehinguid – alates teenuste ja kaupade tellimisest kuni laenude ja investeerimiseni – tehakse tänapäeval aina enam internetis, kus omakorda piisab ühest klikist, et näiteks lepingule allkiri anda. Ka täiesti tavapärases kaubandustegevuses internetis saab probleem pahatihti alguse tarbija hooletusest: ei loeta tingimusi läbi ega süveneta piisavalt enne, kui otsus juba tehtud ja raha kontolt läinud. Ühe hooletu klikiga võib kaasneda hulgaliselt probleeme ning isegi finantskahju.
Näiteks leidis Annika väga soodsa käekoti pakkumise, aga jäi ilma nii käekotist kui ka rahast. Annikale kuvas Facebook sageli ühe veebipoe reklaami, kus oli väga hea valik bränditooteid ja sealjuures suure allahindlusega. Veebilehe aadress oli www.designerproducts.cheap.com. Annika ostis käekoti, maksis raha ära, aga kotti talle ei saadetud. Kui ta soovis e-poega suhelda, ei leidnud ta kuskilt müüja kontaktandmeid, oli vaid veebivorm oma küsimuse saatmiseks. Mingit vastust Annika ei saanud.