Paraku on Peipsi sibula turustamisega suuri probleeme, sest Eesti turul domineerib odavam, kuid palju kehvem välismaine sibul. Kahjuks tuleb ka see, et turgudel ja kauplustes kasutatakse Peipsi sibula nimetust kurjasti ning tihti müüakse välismast sibulat kvaliteetse Peipsi sibula pähe.

„Peipsiveere toetusgrupi ja sibulakasvatajate kohtumisel leiti, et Peipsi sibul kui kaubamärk peab saama tunnustatud. Samuti tuleb leida võimalusi selle toote tutvustamiseks ja turustamiseks Eesti Toidu kampaaniate käigus,“ toonitas toetusgrupi juht Terje Trei. Tema sõnul toimub tihtilugu tarbija eksitamine, mis toob kahju nii tootjale kui tarbijale.

Kuna Peipsi sibul ei ole registreeritud kaubamärk, siis ei saa seda kaitsta ka tavapäraste seadusandlike vahenditega.

Eelmisel nädalal õnnestus Peipsiäärsetel sibulakasvatajatel Eesti Päevalehe üleskutse peale müüa Eesti rikaimasse Rae valda 4200 kilogrammi sibulat.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena