„Piltlikult öeldes, veel enne, kui seemne mulda paneme, peab meil olema visioon, kuidas see toidulaual välja hakkab nägema ja kes seda osta soovib. Eesmärk on Eesti toidukauba müük, sest ainult müük on see, mis toob toiduainete sektorisse ja maaellu laiemalt juurde raha ja tööd,“ sõnas Urmas Kruuse.

Eesti toidu müügi suurendamiseks tuleb Kruuse sõnul panustada Eesti ja siinse toidu kuvandisse.

„Maailmas toimub päritolubrändide võidukäik. Et Eesti saaks kaardile kanda kui hea, kvaliteetse ja hinnalise toidu maa, peame jõulisemalt tegelema ka Eesti ja Eesti toidu kuvandi edendamisega. Meie tugevus ei ole aga mahutootmine, vaid tooted, mille konkurentsivõime tuleb erilistest omadustest ja kvaliteedist. Seega tuleb liikuda väärtusahelas kõrgemale astmele, kuhu viib panustamine usaldusse, nutikusse ja kommunikatsiooni.“

Täna toimub IX toiduainetööstuse aastakonverents „Arukas juhtimine, tark spetsialiseerumine ehk kombinaadist leiutajatekülaks,“ kus arutatakse, kuidas Eesti toiduainetööstuse juhtimist nutikamaks ja konkurentsivõimelisemaks arendada.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena