Ideede kogumise eesmärgiks leida üles kõige erilisemad elamused, mis panevad nägema Eestit uues valguses. „Parim soovitus on isiklik jagatud kogemus, seetõttu soovime Eestisse tuua rootslasi, kes jagavad hiljem oma elamusi kaasmaalastega. Ootame tavatuid ideid, mida külalised ka aastaid hiljem põlevate silmadega meenutavad,“ ütles Sokk.

Ideede kogumine on suunatud Skandinaavia, eelkõige Rootsi turisti huvi suurendamiseks Eesti vastu. Kümme aastat tagasi moodustas Rootsi turistide osakaal kaheksa protsenti kogu välisturistide osakaalust, nüüdseks on see näitaja langenud nelja protsendini. Rootsi turu võitmiseks soovib EAS tutvustada Eestit rootslastele läbi nende kaasmaalaste eriliste ja meeldejäävate kogemuste.

EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso lisas, et fookus on seatud sel aastal Rootsi turule. „Peame leidma langevale Vene ja Soome turule alternatiive ja Skandinaaviamaad on selleks loogiline jätk. „Meil on Rootsiga head transpordiühendused, pakume toidu- ja kultuurielamusi, heal tasemel teenuseid – need on kahtlemata meie eelised. Ainult sellest aga ei piisa, vajame ka unikaalseid tegevusi, millega nõudlikku skandinaavlast võluda,“ selgitas Mutso.

Parimad ideed viiakse rootslasteni, et neil tekiks huvi Eestisse puhkama tuua. Ideid saab sisestada alates 11. maist veebikeskkonda http://epic.puhkaeestis.ee/

Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondist.