Prisma hakkab jõuliselt laienema. Avatakse paarkümmend supermarketit ja luuakse 400 uut töökohta
Prisma tegevjuht Jussi Nummelin märgib, et laienemise taga on veelgi ambitsioonikam plaan: saada tulevikus Eesti toidu- ja tarbekaupade jaemüügi turuliidriks. Ühe osana soovitakse avardada ka kauba kojuveo võimalusi ja mahtu.
Nummelini sõnul saab lõviosa uutest kauplustest olema supermarketid, kus saadaval lai valik toidu- ja esmatarbekaupu, ühtekokku 60 000 erinevat nimetust. Lähema viie aasta jooksul lubab Prisma lisaks senisele 800le luua ka 400 uut töökohta.
Praegu asuvad Prisma Peremarketi kauplused vaid Tallinnas, Tartus ja Narvas. Laienemise all peetakse silmas eelkõige poodide asutamist teistesse Eestimaa linnadesse. Siiski lubatakse ka Tallinnasse uusi kaubakeskusi.
Omakorda Skandinaavia S Groupi kuuluva SOKi tegevjuht Jorma Vehviläinen on seda meelt, et lähematel aastatel tuleb välisturgude arendamisel keskenduda peaasjalikult Eesti ja Peterburi piirkonna jaekettide laiendamisele. Tõenäoliselt annab SOK ja selle Eesti tütarfirma Prisma lähemate aastate jooksul rohkelt tööd ka siinsetele kinnisvarafirmadele ja -investoritele, sest vajatakse sobilikus asukohas ärimaad uute kaubandushoonete rajamisel.
Prisma ostuosakonna kategooriajuht Tiia Karu kinnitab, et Eesti turule jõudnud Tesco tootesarjad on puhta, kvaliteetse ja tervisliku toidu musternäidised, need ei sisalda gluteiini, nisujahu, muna ega piima.
"Prisma eridieete ja toiduallergiaid arvestavate toodete valik suureneb Tesco toel ligi 200 uue nimetuse võrra," selgitab Karu. "Tootegruppide valikusse kuuluvad tee, küpsised, mahlad, juustud, kastmed, moosid, marmelaad, hommikuhelbed, šokolaad. Need tooted tõestavad, et tervislik toode võib olla ka väga maitsev, sest siiani pole see alati nii olnud."