Just infosulgu nimetas kõige hullemaks ka Hiiumaa piimakarjakasvataja Sulev Matto, kelle eksporti minevad vasikad mandrile viimata jäid ja kelle ettevõttel Hiiumaa Agro tuleb nüüd seetõttu lisakulusid kanda.

Matto arvates oleks kõike seda saanud ära hoida, kui TS Laevad teavitus olnuks parem. Matto püüdis telefonitsi ühendust saada klienditeenindajaga, kuid telefon oli kinni ja tagasi talle ei helistatud. Nii pidi ta kell 10.20 mandril ootavale autojuhile ütlema, et läheb koju tagasi. Kui kell 11 tuli teade, et laev 11.30 väljub, olid vasikad juba tagasi laudas.

Tallinna Sadama kommunikatsioonijuhi Sirle Arro sõnul jagati infot piisavalt, postitusi, et praamiliiklus katkes, tehti nii sotsiaalmeedias lehel praamid.ee kui TS laevad kodulehel. Seda, et ettevõtte infotelefonile keegi ei vastanud ja tagasi ei helistatud, juhtus Arro sõnul ainult üksikute klientidega. “Infoliinil oli suur koormus, aga mingit riket ega probleemi sellega polnud,” kinnitas ta.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena