Näiteks ei paku ta sulle kohe 360-kraadist kaamerapilti, vaid piirdub anduritega. Nii olevat ka töökindlam.

Kinni lihtsalt ei jää

Renegade on paras keskmine valik, kui sa soovid elada Eestis, kus saab nautida kas alles eile valminud maanteed, ukerdada auklikel linnatänavatel, upitada end kitsal tänaval parkimiskoha leidmiseks äärekivile, ronida auto kõhualust kriipival metsateel või siis end pehmes liivas kinni sõita. Kõik nn režiimid (muda, liiv, lumi) on Renegade´l olemas ja väga lihtsasti lülitatavad.

Pehmesse liiva pole meil tegelikult vaja ukerdama minna, aga kinni Renegadega niisama lihtsalt ei jää. Ning neis rohketes paikades, kus parajasti vana teed maha lihvitakse või uuele patja pannakse, on ta vägagi omal kohal. Samuti Lõuna-Eesti kuplite vahelistel suuremate tõusude ja langustega kruusateedel. Ning ka kesklinnade keskmiselt kehvadel tänavatel.

Erinevaid hinnaklasse

Muidugi tekib kohe küsimus, et kas ma üldse saan endale Jeep´i perekonda kuuluvat autot lubada. Jah, saad. Kõige lihtsam on pakkumisel 17 500 euro eest. Tuhande-euroste vahedega järgnevad tummisemad variandid, kuni tuleb lõplik hüpe 29 900ni.

Hinna teine kujundaja, kütusekulu, ulatus proovisõidul, milles pikemad ja rahulikumad lõigud vaheldusid äkilisemate sööstudega, nii 7 liitrini 100 km kohta. Selle auto koha mitte palju, niisama tööle ja tagasi sõitmiseks vist aga küll.

Siinkohal pluss: start-stopp süsteem on nn lõplikult välja lülitatav. Siinkohal vabandan kõigi ees, kellele mootori ootamatu või siis oodatust aeglasem käima turtsatamine meelepärane on.

Ilu pärast ei ostaks

Välimuselt on Renegade nagu ta on. Kui otse öelda, siis ilu pärast teda ei ostaks. Kes aga soovib oma eelistusega eristuda, siis palun. Prooviautole andis tema küps oranž värv veel vurfi juurdegi. Samas – Jeep´ile omased jooned lisavad sisemist kindlust, et selle autoga hätta ei jää. Ning sisemise kindluse alus on see, et elu on lihtsalt näidanud.

Üldmuljega töötab kaasa ka sisekujundus ning materjalide valik. Sulle ei soovitagi kinnitada, et istud luksusautos. Pigem võid üldse unustada, et istud autos.

1,4-liitrine bensiinimootor on Renegade puhul täiesti asjakohane. Ta väljastab tarmukust kas 140 või isegi 170 hobujõu ulatuses ja võimaldab nullist sajakilomeetrise tunnikiiruseni jõuda vähem kui 10 sekundiga.

Samas pole Renegade mingi arutu rabistaja, 9käiguline automaatkäigukast võimaldab hoogu koguda „pehmelt ja tundlikult“. Ka ülejäänud auto on loodud nii, et püüab suure osa juhi tööst ise ära teha. Kas selle eest ka tänada, on iga juhi enda otsustada.