AUTOARVUSTUS | Selle raha eest on autot küll ja jääb veel ülegi
(17)Nimelt on autol tõesti endisel viisil klassikalised käsikasti käigud: kuus tükki edasi ja üks, see rõngaga, tagasi. Käigukang pole seetõttu ka mingi nipats või klõpats, vaid rajaneb korralikul varrel, mille otsas vägev ümmargune nupp, kus käikude skeem ka korralikult kirjas.
Edasi läheb auto vaatamata tema üheliitrisele mootorile korralikult. Võimalik on valida ka mootoritüüp bensiin/LPG – homne päev murrab sisse.
Aga tagasi käigukasti juurde. Annad parasjagu gaasi ja vahetad õigel ajal õige käigu, siis ei käi ka algaja juhi tunnus ehk käigu vahetamise nõksakas Stepwayst läbi. Mööda saab temaga ka sõita. Lausa kolmest autost – neist kaks rekad – koosnenud kolonniga sain hakkama, kuigi Sandero Stepway pole kirjade järgi maailma erksaim kiirusekoguja. Muidugi võib osa sellest möödasõidu-jõust juhile lihtsalt ka tunduda, kuna auto teeb ikka ka kenasti häält. Lööb pulsi kõrva kaudu üles, tekitab mulje sõiduraja peremehest. Keskmine kütusekulu 6,5 l 100 km, seda praktikas. Käsiraamat näitab vähem.