Uuena mitte igaühele kättesaadav – eks headusel on ka hind, kindlasti üle 50 000 euro – aga tulevikus tuleb ka järelturg.

Järelturu üks argument võiks olla (pistik)hübriidsus. Tõsi, see on praegu veel linnast vaid veidi väljas elava inimese hübriidsus: ametlikult 68 kilomeetrit ühe laadimisvahega. Sõidad valglinnast linna, näiteks tööle, aga võibolla hoopis kooli, kauplusse, siis aga tagasi ja paned auto laadima. Lihtne, vähekulukas, pigem keskkonnasäästlik.

Kui aga ees on pigem sõit, rakendub 66,9 kW elektriajamile lisaks ühel hetkel 1,6-liitrine T-GDi otsesissepritsega bensiinimootor. Nende kombineeritud võimsus on kuni 265 hj. Keskmine kütusekulu saab niiviisi küll kõrgem, aga vähemalt pole hirmu, et teele jääd või kusagil sulle muidu ebavajalikus paigas tundide viisi laadimisjuhtme otsas ripud.

Saan hästi aru, et selline linnalähi-hübriidsus pole laiema leviku mõttes jätkusuutlik, aga praegustest valikutest tundub ta otsatarbekaim.

Loe seda ja teisigi autoarvustusi peale sisselogimist!