Sain võtmed kätte, kui laadimisjuhe oli just seinast tõmmatud. Lubatud 278 km suurune läbisõit oli just selline, nagu ma lootsin proovisõidu tarvis, milleks tegelik kaupade vedu, edasi-tagasi nii 150 km, sinna juurde ka veel talvine riskifaktor.

Esimesed 10 km linnas olid võidurõõmsad. Käiguvalitsa pakutavas reas oli ka alajaotus B, mis võimaldas efektiivselt pidurdusenergiat koguda. 10 km linnasõitu oli ka 10 km jagu elektrikulu – vähemalt umbes nii.

Diivan ja natuke muud koli peal, asusin teele Järvamaa suunas. 268 asemel näitas tabloo loodetavaks läbisõiduks vaid 256 km, aga panin selle korduva külgukse avamise arvele (see töötas elektriga ja tõtt öelda väga mugavalt).

Lasnamäelt lähtudes suundusin esmalt Narva maanteele, kus oli lubatud sõidukiirus vaatamata talvistele oludele 100 km tunnis...

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid