Wendre on Eesti tekstiilifirmade seas hea näida uuenduslike materjalide ja tehnoloogiate kasutuselevõtust. Foto: Taavi Arus

„Mida ma võin kindlalt öelda on see, et Eesti ettevõtted ei tooda mingit nn trendi- või hooajakaupa, mida vaid kord paar kanda ja rohkemaks see ei kõlbagi. Näiteks meie kodutekstiili tootjad annavad oma kaubale aastatepikkuse garantii, mõni toode võetakse pärast pikka kasutusaega tagasi ja töödeldakse ümber,” kirjeldab Ruta Rannala. 

„Rämpsutootjaid või neid, kes toodavad ühekordse kasutusega asja meil Eesti tekstiilisektoris ei ole. Ka meie Sangari ja Baltika nn moebrändide loomise juures on arvestatud, et need kuuluvad tänavamoe hulka, ei ole äärmiselt eksklusiivsed ja on määratud kestma. Aga need ei klassifitseeru sellesse valda, mida nimetatakse kiir- või rämpsmoeks. Need on kestvuskaubad.”

Avalehele
0 Kommentaari
Loe veel: