![Kohalike külateede seisukord on kasin, puudub asfaltkate ning teed on sageli porised – külarahvas leiab, et ka parima tahtmise korral oleks seal jalgrattaga liikumine vaevaline.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/a88e1550-bcd2-11eb-b776-8db3f50e07cf.jpg?noup&w=767&h=914&r=9:16&fx=0.5&fy=0.5&ch=0.8435&cw=1&cx=0&cy=0.079)
Kohalike külateede seisukord on kasin, puudub asfaltkate ning teed on sageli porised – külarahvas leiab, et ka parima tahtmise korral oleks seal jalgrattaga liikumine vaevaline.
FOTO:
Ühistransport maapiirkondades pole kohanenud viimase 20 aasta jooksul toimunud töökohtade ümberpaigutumisega. Kui aastal 2000 käis autoga tööl 40% maa-asulate elanikest, siis nüüd juba kolmveerand.
Kui Euroopa Liidu rohepööre näeb ette olulist transpordisaaste vähendamist, siis enamasti hakatakse rääkima säästvatest transpordivalikutest – jalgratastest, elektrisõidukitest, inimeste ühistransporti kasutama suunamisest.
Maainimesel on aga linnakesksete lahenduste jutust enamasti vähe abi. See ei lahenda nende põhiprobleemi: ühistransport pole muutunud vajadustega piisavalt kiiresti kohanenud.
Oled juba tellija?