18.11.2021, 00:00
Marju Reitsak: klientidest hoolitakse vaid näiliselt?
(67)| SÕNA SEKKA |
Majandusprognoosides on juttu kasvanud nõudlusest ja tihedast konkurentsist. Teenuste ja kaupade pakkumisest ning kvaliteedist see tihtipeale aga välja ei paista.

Ebameeldivad kogemused järjekindlalt ja jämedalt liiklusseadust rikkuvate juhtidega on vist kõigil, kes seda teenust üle paari korra kasutanud.
FOTO:
Ebameeldivad kogemused järjekindlalt ja jämedalt liiklusseadust rikkuvate juhtidega on vist kõigil, kes seda teenust üle paari korra kasutanud. Tihtilugu on juht ka räuskavalt pahane, kui paluda sõit näiteks kõnniteed mööda sooritatud möödasõidu tõttu lõpetada ning teenuse eest tasuda tuleb ikka. Siit-sealt on tulnud vihjeid, et klient pole sõidu lõpuks isegi juhi kainuses veendunud.