Raudteeülekäigukohad saavad märke juurde
Ministeeriumi rahaeralduse taga on soov tagada raudteetaristule läbilaskevõime ning parandada raudteeohutust. Seda nii jalakäijate kui ka sõidukite ületuskohtadel. Eelmisel aastal oli viis juhtumit, kus sõiduauto rongiga kokku põrkas. Õnneks ei olnud nende puhul ühtegi vigastatut ega hukkunut.
Jalakäijate puhul oli juhtumite arv ligemale kolm korda suurem – 14. Nende puhul sai vigastada viis jalakäijat ja hukkus üheksa. Võrreldes 2014. aastaga on olukord läinud halvemaks. Siis registreeriti jalakäijatega 15 juhtumit, kus sai vigastada ja hukkus seitse inimest.
Märgid ja tõkked
AS Eesti Raudteel on käesoleval aastal sõnastanud raudteeületuskohtade osas kaks suuremat eesmärki. “Üks eesmärk on renoveerida 18 raudteeülekäigukohta ja parandada nõuetekohaste lisameetmetega ohutust 60 raudteeülekäigukohal. Teine eesmärk on renoveerida 29 raudteeülekäigukohal automaatika. Lisaks paigaldatakse 14 raudteeülesõidukohale täiendavalt tõkkepuid,” rääkis AS Eesti Raudtee ohutusosakonna peainspektor Tarvi Viisalu.
Loe pikemalt Harju Elust.