Karksi mägede mahakaevamine algas 1928. aastal Erakogu
Tee-ehitustöödeks pidi iga talu andma vähemalt hobuse, vankri ja mehed. 1929. aasta Päevaleht nr 238 kirjutab: „On olnud päevi, kus kuni 130 hobust on vedanud liivakoormaid Karksi oru mäekülgipidi üles või alla - nii kuidas siin või seal vajadus. Inimesi on aga korraga tööl olnud kaks korda rohkem. Karksi teetasandamise tööd on suuremaid tee-ehituse töid Eestis. Pooleteise kilomeetri pikkuselt kaevatakse mäekülgi maha ja täidetakse oru põhja kõrgemaks, et teha järsk org rahvusvaheliste normide kohaselt ülesõidetavaks. Kaevatud liiv on põrgupunane ja õige peen, nii et ümbruskonna elanikud seda isegi värvimisel kasutavad."
Teetööd kestsid 1928-1930
Erakogu

2008. aastal renoveeritud Karksi ürgorgu läbiv teeosa. Foto: Margus Mõisavald
Karksi Sõna

Remondi käigus rekonstrueeriti 1,8 kilomeetrit maanteed, rajati 3,2 kilomeetrit uut valgustatud kergliiklus- ja kõnniteid. Järve äärde valmis parkla ja silmailu pakub Karksi-Nuia paisjärvel töötav valgustatud purskkaev.