Tivoli Foto: Tanel Meos

Leif Meelelahutuse OÜ on saatnud omavalitsustele ringkirja, kus ta muuhugas kurdab kõlvatu konkurentsi üle, kus teised tuuritajad sätivad oma tegevused just nende tuuri ette nii, et reklaamikampaaniast jääb mulje, justkui olekski tegemist Lauri Viikna kohale toodud tuuridega. See omakorda tähendab, et kui reklaamitud tuur kohale jõuab, on inimeste tsirkusevaatamise isu täis ja temal tuleb jääda võõrast tuurist maha jäänud segadusega.

“Kui mina korraldan tuure igal aastal ja minu huvi on, et kõik oleks korras ja ma saaksin järgmisel aastal tagasi tulla, siis ühekordsed tegijad tulevad, lagastavad ja lähevad. Neil on ükskõik,” kurtis Viikna. Nii on talle ette heidetud nii koristamata tsirkuseplatse kui maksmata jäänud vee- ja elektriarveid, mille tekitajaks on hoopis teised tuurid.

Loe edasi Põhjarannikust.