Viru-Nigula postkontori töö korraldatakse ümber
Nõudlus traditsioonilise postiteenuse järele maapiirkondades väheneb pidevalt ning see kohustab Eesti Posti ümber vaatama väikeste postkontorite töökorraldust. Seoses sellega kaasab Eesti Post partnereid, kellega koos tagada jätkuvalt postiteenuse kättesaadavus väiksemates asulates. Partnerite kaasamine postiteenuse osutamisel leiab laialdast kasutust ka teistes Euroopa riikides ning on praktikas ennast õigustanud.
2011. aasta aprillis korraldame ümber Viru-Nigula postkontori töö. Postiteenust hakatakse alates aprillist osutama Viru-Nigula Õ-poes. Kaupluses saab saata täht- ja väärtkirju ning postipakke kuni 20 kg, tasuda makseid ning tellida ajakirjandust. Müügil on postmargid ning muud postiteenuse osutamiseks vajalikud kaubad. Kandes väljastamata jäänud saadetised saab kätte kauplusest samadel alustel nagu varem postkontorist. Lisaks postiteenusele osutatakse postkontorites ka muid teenuseid, mida kahjuks kauplus edasi ei osuta, seal hulgas Postipanga teenus. Pensionäridele, kes olid harjunud saama postkontorist Postipanga vahendusel pensioneid, soovitame kasutada pensioni koju tellimise teenust või pöörduda Pensioniameti poole taotlemaks tasuta pensioni koju kättetoimetamist.
Juhime veel tähelepanu, et postiteenuste tarbimiseks ei pea tingimata külastama postkontorit, vaid selleks on ka teisi võimalusi. Kui soovite saata pakki, täht- või väärtkirja, tellida ajakirjandust või maksta arveid, saate seda teha ka kirjakandja vahendusel. Kirjakandja koju tellimise teenus on küla, aleviku või alevi territooriumil lähimast postiteenust osutavast asutusest kaugemal kui 5 km asuvatele klientidele tasuta
Kirjakandja saab tellida AS Eesti Post Klienditeeninduskeskuse telefonil 1661. Tellimusi võetakse vastu E–L kella 9.00–18.00. Klienditeeninduskeskuses registreeritakse kliendi tellimus, mis edastatakse klienti teenindava piirkonna postiasutusse. Enne kella 16.00 saabunud tellimuste korral võetakse kliendiga ühendust samal päeval ning lepitakse kokku tellimuse täitmise aeg. Hilisemate tellimuste korral võetakse ühendust järgmisel tööpäeval (E–R). Kirjakandja osutab postiteenuseid tellija eluvõi asukohas tellimuse saamisele järgneval tööpäeval (E–R), kui ei ole kokku lepitud teisiti. Tellimuse täitmisest teavitatakse klienditeeninduskeskust.
Iga ümberkorraldus võib algusfaasis olla harjumatu, mistõttu palume mõistvat suhtumist. Küsimuste korral palume pöörduda Eesti Posti Klienditeeninduskeskusesse telefonil 1661 või e-kirjaga info@post.ee .