Järgnes praami sõit ja olimegi Kihnus, kus ootas meid suur roheline kastiauto, mille lahtisesse kasti paigutati meid ja meie pagas, mida ei olnud üldse vähe.

Esimene peatus oli Kurase baari juures, kus me sõime kõhud kõvasti täis  maitsva prae näol. Edasi suundusime oma ajutisse koju - Kihnu rahvamajja, kus meid võeti soojalt vastu.

Teisipäeval käisime kahetunnisel jalgrattamatkal, mere ääres ujumas, proovisime Kihnu rahvamaja lava seal näidendiproove tehes ning õhtul sõime maitsvaid omatehtud pannkooke.

Kolmapäeval käisime taas jalgrattamatkal,  käisime Kihnu muuseumis kus tutvusime kohaliku ajalooga ja  õppisime  töötoas sukapaelu meisterdama.  Tegime kindluse mõttes veel näidendiproovi ja kell seitse toimus meie näidendi  „Vargamäe mehed Kihnut kaemas „ esietendus, mis möödus õnneks viperusteta. Kuna olime oma näidendisse sisse kirjutanud ka Kihnu rahva siis läks meie näidend kohalikele hästi peale. Meie saime aga kogemuse võrra rikkamaks kuidas on esineda täiesti võõras kohas ja võõrale publikule.

Kahjuks hakkas sadama rahet, müristama ja äikest lõõma ning me ei saanudki peale etendust Kihnu noortega grillõhtut korraldada. Siiski oli lahe koos  ka rahvamajas  ühismänge mängida ja juttu ajades tuttavaks saada. Saime omale palju uusi sõpru ja Kihnu noored peavad plaani järgmisel suvel meile külla tulla.

Neljapäeval oli viimane päev Kihnus. Peale hommikusööki pakkisime asjad ja enamus läks ujuma. Teised jäid kööki lõunat vaaritama. Saime vaadata pisut mustkunstniku etendust rahvamajas, kuni meile  tuli järgi  taas suur roheline auto, et meid sadamasse viia. Järgnes praamisõit  Liiisil suure vihmasaju ja tormiga mis oli meile paljudele esimene selline kogemus merel.  Kaldale jõudes ootas meid ees juba tuttav  buss  OÜ Niinsalult ja  lõpp peatuseks oli Kaalepi. Väga lahe reis oli.

Täname  meie näiteringi „Kaalepi Kratt" juhendajaid Tiinat ja Sirlet kes nägid meiga kurja vaeva näidendi õpetamisel , rekvisiitide ja kostüümide valmistamisel. Samuti Siirit kes koostas oma esimese projekti ja Lehot  kes on alati valmis abikätt ulatama olenemata nädalapäevast või kellaajast.