10.01.2012, 11:56
Vändra pangakontorit hakkab alates aprillist asendama pangabuss
Alates aprillist on suletud Swedbanki Vändra kontor, mille asemel hakkab kohalikke teenindama pangabuss, kus saab teha kõiki tavapäraseid pangatehinguid. Lisaks jääb Vändrasse alles sularahaautomaat.
FOTO:
Swedbanki Lääne-Eesti regiooni direktor Egon Jekabsoni sõnul eelistavad kliendid üha enam pangatehingute tegemisel alternatiivseid kanaleid- maksete tegemiseks kasutatakse internetipanka või mobiilipanka ning kaupade eest tasumiseks pangakaarti. "Tehnilised lahendused arenevad niivõrd kiiresti, et järjest enam tehinguid on võimalik teha alternatiivkanalites ja kliendid kasutavad selliseid kanaleid väga aktiivselt. See aga vähendab inimeste arvu kontorites, nii on kahjuks läinud ka Vändra kontoriga," märkis Jekabson. Tema sõnul peavad kõik pangad oma teenuseid järjekindlalt uuendama ja paremaks muutma, sest klientide finantsvajadused on pidevas muutumises. "Kui neli aastat tagasi tuli Swedbank välja uue erakliendi internetipangaga, mis ühendas endas esmakordselt maailmas panga kodulehe ja internetipanga funktsioonid, siis hakkas kiiresti tõusma läbi selle kanalite sõlmitavate lepingute ning tarbitavate teenuste arv. Möödunud aastal tulime välja väga mugava mobiilpanga lahendusega nutitelefonidele ning lühikese ajaga saavutas see üle 25 000 kasutaja," märkis ta. "Erinevate finantsotsuste tegemine on klientide jaoks seetõttu läinud järjest lihtsamaks-näiteks saab täna netipangas sõlmida väga erinevaid lepinguid, tellida pangakaarte ning lisandunud on ka interaktiivsed nõustamis- ja finantsplaneerimise lahendused. Varem pidi klient nende teenuste saamiseks kontorisse minema. Seetõttu olemegi teinud otsuse sulgeda käesoleval aastal Vändra kontor, mille asemel hakkab käima pangabuss. Lisaks jääb Vändrasse alles sularahaautomaat," selgitas Jekabson. "Suletud kontorite kõik arvutid anname me tasuta kohalikule vastavatud noortekeskusele." "Soovitame kõigil meie klientidel, kes on suletavate kontorite kliendid, astuda lähikuudel kontorist läbi ning vaadata oma lepingud üle, et oleks olemas kõik vajalik e-kanalite teel pangateenuse kasutamiseks," lisas Jekabson. "Meie tellerid on alati valmis kliente juhendama internetipanga õppimisel ning vastavate lepingute sõlmimisel." 24h töötavad nii Swedbanki internetipank kui Kõnekeskus, mis aitavad kliente kõigis küsimustes ning mõeldes maapiirkondadele ja väiksematele asulatele, oleme kahe pangabussiga kohal ca 60 peatuspaigas üle Eesti. Uusi peatusi lisandub pidevalt.
Pangabuss on sularahata pangakontor, kus saab teha kõiki enam levinud pangatehinguid. Bussis on olemas automaadid sularaha sissemaksmiseks ja väljavõtmiseks, samuti arvuti internetipanga kasutamiseks. Teller sõlmib kohapeal pangateenuste lepinguid (näiteks konto avamine, pangakaartide taotlemine, internetipanga lepingud jne) ning annab nõu teenuste kasutamise kohta. Sularaha saab bussist välja võtta ainult automaatide abil. Jekabson julgustab inimesi, kes pole varem sularahaautomaati kasutanud, kindlasti küsima abi meie teenindajatelt, kes meelsasti juhendavad ja õpetavad. Kõigi teenuste osas kehtib Swedbanki tavahinnakiri.