Hea on tekstis ette tulevaid võõraid sõnu piltidega näitlikustada. Võtame näiteks sõna «perroon». Leidub lapsi, kes polegi rongiga sõitnud. Või märss ja viisud - pole ju võimalik minna kohe muuseumi neid vaatama. Lihtne on panna foto ekraanile ja kui kodust natuke kasetohtu ka katsumiseks kaasa võtta, jääb lapsele paremini meelde, mis olid viisud või märss.

Tahvel on asendamatu loodusõpetuse tundides. Alles aasta tagasi sai käidud raamatukogus küsimas, kas on mõnes raamatus head fotot näiteks saarmast. Saime sealt raamatu pisikese pildiga, mis käis klassis ringi. Nüüd saab ükskõik mis pildi suurelt ekraanile panna ning pilte lohistada, liigitada, ühendada. Mitmeid kordi paistab laste nägudel äratundmisrõõm - seda olen metsas näinud, aga ei teadnud nime.

Tunde on kordades lihtsam ja mugavam mitmekesistada erinevate harjutuste ja ülesannetega, kus laps saab ise toimetada -  luua ise skeeme ja jooniseid või täiendada olemasolevaid. Materjalid saab kiiresti ette ja sama kiiresti eest ära. Tahvli lehti on võimalik kiiresti vahetada (jääb ära kustutamine) ja tagasi eelmisele lehele minna (tavalise tahvli puhul kustutatu on ju jäädavalt läinud).  Tahvlile kirjutatu on võimalik salvestada ja kas järgmisel tunnil, enne kontrolltööd või veelgi hiljem uuesti lahti võtta. Salvestada saab ka laste tehtud töid.

Tahvliga kaasneb ka võimalus vaadata videosid või internetilehekülgi ja kuna tahvel on puutetundlik, siis neil lehekülgedel olevaid tekste täita ja mänge mängida.

Kontrolltööks kordamine on lihtne, kiire ja tõhus: varem tehtud skeemid, joonised ja pildid tuleb lihtsalt välja otsida, uuesti üle vaadata ning läbi arutada. Interaktiivne tahvel peaks kaasaegse koolilapse jaoks olema igas klassis.

Unustamine algab kohe, koos meeldejätmisega. Esimestel minutitel ja tundidel on unustamine eriti kiire. 24 tunni möödudes mäletatakse alla 50% õpitust. Hiljem unustamine aeglustub. Unustamise vastu aitab hästi kordamine - see tõstab teadmised uuesti 100%-ni, kuid edasine unustamine on juba aeglasem ja nii jääbki lõpuks rohkem meelde.

Mida paremini õnnestub tähelepanu õpitavale koondada, seda kergemini jääb see meelde. Huvitavale tunnile on tähelepanu kergem koondada kui ebahuvitavale. Tark tahvel on nendes küsimustes suur ja tähtis abimees.